Cywilizacja |
Atrybuty |
|
Assyrian Asyryjczycy |
- +40% do częstotliwości strzału łuczników
- +30% do szybkości Wieśniaków
|
|
Babylonian Babilończycy |
- 2x wytrzymalsze Mury i Wieże
- 30% szybsza regeneracja Kapłanów
- 30% szybsze wydobycie kamienia
|
|
Carthaginian Kartagińczycy |
- 30% szybsze Transportowce
- +25% do ataku Galer Ogniowych
- +25% do wytrzymałości jednostek z Academy i Słoni
|
|
Choson Koreańczycy |
- +80 punktów wytrzymałości Legion i Long Swordsman'a
- +2 punkty do zasięgu Wież
- 30% tańsi Kapłani
|
|
Egyptian Egipcjanie |
- 20% większe wydobycie złota
- +30% do wytrzymałości Chariot, Scythe Chariot, and Chariot Archer
- +3 punkty do zasięgu nawracania przez Kapłanów (Priest)
|
|
Greek Grecy |
- 30% szybsi Hoplite, Phalanx i Centurion
- 30% szybsze okręty wojenne
|
|
Hittite Hetyci |
- 2x większa wytrzymałość wszystkich rodzajów katapult
- +1 punkt do ataku przez łuczników
- +4 punkty do zasięgu okrętów wojennych (oprócz Fire Galley)
|
|
Macedonian Macedończycy |
- +2 do obrony przeciwko łucznikom dla Slinger, Ballista, Helepolis, missile weapons
- +2 kwadraty do pola widzenia dla walczących wręcz
- 50% tańsze jednostki z Warsztatu (Workshop)
- 4x większa odporność na konwersję przez Kapłanów (Priest)
|
|
Minoan Minojczycy |
- 30% tańsze statki i okręty
- +2 punkty do zasięgu Composite Bowman
- 25% większa produkcja farm
|
|
Palmyran Palmiryjczycy |
- brak daniny podczas przekazywania surowców innemu graczowi (standardowo 25%)
- handel dostarcza podwójną ilość złota
- 50% drożsi Wieśniacy, +1 punkt obrony oraz 20% szybciej pracują
- 25% szybsi jeźdźcy na wielbłądach
|
|
Persian Persowie |
- 30% więcej surowców z polowania
- 50% szybsze War Elephant, Armored Elephant i Elephant Archer
- +50% do szybkostrzelności Trireme
|
|
Phoenician Fenicjanie |
- 25% tańsze War Elephant, Armored Elephant i Elephant Archer
- 30% większa produktywność wycinania drzew
- +65% szybkostrzelności Catapult Trireme i Juggernaught
|
|
Roman Rzymianie |
- 15% tańsze budynki (oprócz Wieży [Towers], Muru [Wall] i Cudu Świata [Wonder])
- 50% tańsze Wieżyczki (Tower)
- +33% do ataku Swordsman'a
|
|
Shang Szangowie |
- 30% tańsi Wieśniacy
- 2x większa wytrzymałość Muruów
|
|
Sumerian Sumeryjczycy |
- +15 punktów życia dla Wieśniaka
- +50% do częstotliwości strzału Stone Thrower, Catapult i Heavy Catapult
- 2x większ produkcja na farmie
|
|
Yamato Japończycy |
- 25% tańsze Horse archers, Scout, Cavalry, Heavy Cavalry i Cataphract
- +30% do szybkości Wieśniaka
- +30% wytrzymałości statków i okrętów
|