Witam. Byłbym za tym, by dział "jednostki" dodatkowo upiększyć podając nieco więcej informacji. Np: dla poczotkująych graczy przydała by się informacja gdzie dana jednostka występuje, w jakiej ancji są dla niej najlepsze ulepszenia itp.
Pozdrawiam
P.S.- no i żeby opisy jednostek były po polsku
Opis jednostek
Moderator: Towarzysz Borys
- Wojskowy
- Posty: 114
- Rejestracja: 12 lis 2006, 17:12
- w AoE I gram od: 15 lut 1998
- Płeć: Chłopiec
- Lokalizacja: Kraków
Gdy gram na opcji [all technology] wszystkie technologie to jednostki mamy wszystkie ale bez bonusów dla danej cywilizacji.
Jednak podam bonusy czyli premie dla danej rasy:
Egipt:
*większe wydobycie złota o 20%
*można rekrutować rydwanów o 33% z większą ilością zdrowia a także można ulepszyć[jeżeli ma się dodatek Rise of Rome] do rydwanów z kosą.
* +3 do dalekosiężności nawracania dla kapłana,
Grecja:
*jednostki rekrutowane z akademii[możliwe ulepszenie do centuriona] szybsze o 30% to samo wszelkie okręty,
Babilończycy
*mury i wieże dwukrotnie wytrzymalsze
*regeneracja kapłanów większa o 30%
*20% szybsze wydobycie kamienia
Asyryjczycy
*łucznicy - o 40% zwięszkona częstotliwośc strzału,
*chłopi biegają o 30% szybciej,
Mimoanczycy
*koszt statków zmniejszony o 30%
*+2 dla dalekosiężność dla łucznika z kombinowanym łukiem,
*wzrost produkcji w farmach 0 25%,
Hetyci[Chettowie]
*podwójna wytrzymałość katapult,
*+1 do ataku dla strzelców
+4 do dalekosiężności dla okrętów bojowych[niestety nie ma możliwości ulepszenia do Triremy],
Fenicjanie
*zwiększenie produktywności karczowania lasów o 15%,
*słonie tańsze o 25%,
*zwiększona częstotliwość o 50% strzału Trirem z katapultą
i Jugermautów,
Samarianie
*chłopi zdrowsi o 15 pkt
*częstotliwość strzału katapult zwiększona o 50%,
Jednak podam bonusy czyli premie dla danej rasy:
Egipt:
*większe wydobycie złota o 20%
*można rekrutować rydwanów o 33% z większą ilością zdrowia a także można ulepszyć[jeżeli ma się dodatek Rise of Rome] do rydwanów z kosą.
* +3 do dalekosiężności nawracania dla kapłana,
Grecja:
*jednostki rekrutowane z akademii[możliwe ulepszenie do centuriona] szybsze o 30% to samo wszelkie okręty,
Babilończycy
*mury i wieże dwukrotnie wytrzymalsze
*regeneracja kapłanów większa o 30%
*20% szybsze wydobycie kamienia
Asyryjczycy
*łucznicy - o 40% zwięszkona częstotliwośc strzału,
*chłopi biegają o 30% szybciej,
Mimoanczycy
*koszt statków zmniejszony o 30%
*+2 dla dalekosiężność dla łucznika z kombinowanym łukiem,
*wzrost produkcji w farmach 0 25%,
Hetyci[Chettowie]
*podwójna wytrzymałość katapult,
*+1 do ataku dla strzelców
+4 do dalekosiężności dla okrętów bojowych[niestety nie ma możliwości ulepszenia do Triremy],
Fenicjanie
*zwiększenie produktywności karczowania lasów o 15%,
*słonie tańsze o 25%,
*zwiększona częstotliwość o 50% strzału Trirem z katapultą
i Jugermautów,
Samarianie
*chłopi zdrowsi o 15 pkt
*częstotliwość strzału katapult zwiększona o 50%,
Desktop w tej samej konfiguracji co laptop - droższy!!! - PADŁEM PADŁEM PADEŁM !!!
Ja może jeszcze dorzucę pozostałe cywilizacje:
Persowie
* 30% więcej przychodów z polowania
* produkcja rolna zmniejszona o 30%
* szybkość Słoni zwiększona o 50%
* wzrost szybkostrzelności Trirem o 50%
Szang (Chiny)
* Wieśniacy tańsi o 20%
* podwójna wytrzymałość murów
* redukcja początkowych zasobów żywności o 40 sztuk
Yamato (Japonia)
* jednostki konne (Horse Archer, Scout, Cavalry, Heavy Cavalry, Cataphract) tańsze o 25%
* szybkość Wieśniaków zwiększona o 30%
* +30% do wytrzymałości statków
Choson (Korea)
* dodatkowe 30 punktów wytrzymałości dla Legionisty i Long Swordsman'a
* zwiększenie zasięgu wież do 2 punkty
* koszt Kapłanów zmniejszony o 30%
The Rise of Rome:
Rzymianie
* budynki tańsze o 15% (nie dotyczy murów i cudu świata)
* wieże tańsze 0 50%
* częstotliwość ataku Swordsman'a zwiększona o 33%
Kartagińczycy
* Transportowce szybsze o 50%
* 25% więcej obrażeń powodowanych przez Galery ogniowe
* Wytrzymałość jednostek akademickich i Słoni zwiększona o 25%
Palmyra
* brak dodatkowych kosztów przy płaceniu trybutu
* handel dostarcza podwójną ilość złota
* Wieśniacy drożsi o 50% przy jednoczesnym zaimpletowaniu jednego punktu obrony i zwiększeniu efektywności przy gromadzeniu surowców o 20%
* Jeźdzcy na wielbłądach poruszają się o 25% szybciej
Macedończycy
* +2 do obrony przed bronią dalekosiężną dla jednostek z akademii
* poszerzenie pola widzienia o 2 kwadraty dla walczących wręcz
* twory warsztatu tańsze o 50%
* poczwórna odporność wszystkich jednostek na konwersję księży
Źródło: nieoficjalny poradnik Gry-OnLine
PS. Moder -> zrób odpowiedni temat w stosownym dziale
Persowie
* 30% więcej przychodów z polowania
* produkcja rolna zmniejszona o 30%
* szybkość Słoni zwiększona o 50%
* wzrost szybkostrzelności Trirem o 50%
Szang (Chiny)
* Wieśniacy tańsi o 20%
* podwójna wytrzymałość murów
* redukcja początkowych zasobów żywności o 40 sztuk
Yamato (Japonia)
* jednostki konne (Horse Archer, Scout, Cavalry, Heavy Cavalry, Cataphract) tańsze o 25%
* szybkość Wieśniaków zwiększona o 30%
* +30% do wytrzymałości statków
Choson (Korea)
* dodatkowe 30 punktów wytrzymałości dla Legionisty i Long Swordsman'a
* zwiększenie zasięgu wież do 2 punkty
* koszt Kapłanów zmniejszony o 30%
The Rise of Rome:
Rzymianie
* budynki tańsze o 15% (nie dotyczy murów i cudu świata)
* wieże tańsze 0 50%
* częstotliwość ataku Swordsman'a zwiększona o 33%
Kartagińczycy
* Transportowce szybsze o 50%
* 25% więcej obrażeń powodowanych przez Galery ogniowe
* Wytrzymałość jednostek akademickich i Słoni zwiększona o 25%
Palmyra
* brak dodatkowych kosztów przy płaceniu trybutu
* handel dostarcza podwójną ilość złota
* Wieśniacy drożsi o 50% przy jednoczesnym zaimpletowaniu jednego punktu obrony i zwiększeniu efektywności przy gromadzeniu surowców o 20%
* Jeźdzcy na wielbłądach poruszają się o 25% szybciej
Macedończycy
* +2 do obrony przed bronią dalekosiężną dla jednostek z akademii
* poszerzenie pola widzienia o 2 kwadraty dla walczących wręcz
* twory warsztatu tańsze o 50%
* poczwórna odporność wszystkich jednostek na konwersję księży
Źródło: nieoficjalny poradnik Gry-OnLine
PS. Moder -> zrób odpowiedni temat w stosownym dziale
Re: Opis jednostek
No to może zbiorę to wszystko w jeden post i poprawie gdzieniegdzie...
Egipt:
*większe wydobycie złota o 20%
*można rekrutować rydwanów o 33% z większą ilością zdrowia a także można ulepszyć[jeżeli ma się dodatek Rise of Rome] do rydwanów z kosą.
* +3 do dalekosiężności nawracania dla kapłana,
Grecja:
*jednostki rekrutowane z akademii[możliwe ulepszenie do centuriona] szybsze o 30% to samo wszelkie okręty,
Babilończycy
*mury i wieże dwukrotnie wytrzymalsze
*regeneracja kapłanów większa o 30%
*20% szybsze wydobycie kamienia
Asyryjczycy
*łucznicy - o 40% zwięszkona częstotliwośc strzału,
*chłopi biegają o 30% szybciej,
Minoanczycy
*koszt statków zmniejszony o 30%
*+2 do zasięgu dla łucznika z kombinowanym łukiem,
Hetyci[Chettowie]
*podwójna wytrzymałość katapult,
*+1 do ataku dla strzelców,
+4 do zasięgu dla okrętów bojowych[niestety nie ma możliwości ulepszenia do Triremy],
Fenicjanie
*zwiększenie produktywności karczowania lasów o 15%,
*słonie tańsze o 25%,
*zwiększona częstotliwość o 50% strzału Trirem z katapultą
i Jugermautów,
Samarianie
*chłopi mają o 15 pkt więcej życia,
*częstotliwość strzału katapult zwiększona o 50%,
*25% więcej jedzenia na farmach.
Persowie
* 30% więcej przychodów z polowania
* produkcja rolna zmniejszona o 30%
* szybkość Słoni zwiększona o 50%
* wzrost szybkostrzelności Trirem o 50%
Szang (Chiny)
* Wieśniacy tańsi o 20%
* podwójna wytrzymałość murów
* redukcja początkowych zasobów żywności o 40 sztuk
Yamato (Japonia)
* jednostki konne (Horse Archer, Scout, Cavalry, Heavy Cavalry, Cataphract) tańsze o 25%
* szybkość Wieśniaków zwiększona o 30%
* +30% do wytrzymałości statków
Choson (Korea)
* dodatkowe 80 punktów wytrzymałości dla Legionisty i Long Swordsman'a
* zwiększenie zasięgu wież do 2 punkty,
* koszt Kapłanów zmniejszony do 80 złota
Rzymianie
* budynki tańsze o 15% (nie dotyczy murów i cudu świata)
* wieże tańsze o 50%
* częstotliwość ataku Swordsman'a zwiększona o 33%
Kartagińczycy
* Transportowce szybsze o 50%
* 25% więcej obrażeń powodowanych przez Galery ogniowe
* Wytrzymałość jednostek akademickich i Słoni zwiększona o 25%
Palmyra
* brak dodatkowych kosztów przy płaceniu trybutu
* handel dostarcza podwójną ilość złota
* Wieśniacy drożsi o 50% przy jednoczesnym zaimpletowaniu jednego punktu obrony i zwiększeniu efektywności przy gromadzeniu surowców o 20%
* Jeźdzcy na wielbłądach poruszają się o 25% szybciej
Macedończycy
* +2 do obrony przeciwko łucznikom dla jednostek z akademii
* poszerzenie pola widzenia o 2 kwadraty dla walczących wręcz
* jednostki z warsztatu tańsze o 50%
* poczwórna odporność wszystkich jednostek na konwersję księży(brak możliwości budowy temple).
Egipt:
*większe wydobycie złota o 20%
*można rekrutować rydwanów o 33% z większą ilością zdrowia a także można ulepszyć[jeżeli ma się dodatek Rise of Rome] do rydwanów z kosą.
* +3 do dalekosiężności nawracania dla kapłana,
Grecja:
*jednostki rekrutowane z akademii[możliwe ulepszenie do centuriona] szybsze o 30% to samo wszelkie okręty,
Babilończycy
*mury i wieże dwukrotnie wytrzymalsze
*regeneracja kapłanów większa o 30%
*20% szybsze wydobycie kamienia
Asyryjczycy
*łucznicy - o 40% zwięszkona częstotliwośc strzału,
*chłopi biegają o 30% szybciej,
Minoanczycy
*koszt statków zmniejszony o 30%
*+2 do zasięgu dla łucznika z kombinowanym łukiem,
Hetyci[Chettowie]
*podwójna wytrzymałość katapult,
*+1 do ataku dla strzelców,
+4 do zasięgu dla okrętów bojowych[niestety nie ma możliwości ulepszenia do Triremy],
Fenicjanie
*zwiększenie produktywności karczowania lasów o 15%,
*słonie tańsze o 25%,
*zwiększona częstotliwość o 50% strzału Trirem z katapultą
i Jugermautów,
Samarianie
*chłopi mają o 15 pkt więcej życia,
*częstotliwość strzału katapult zwiększona o 50%,
*25% więcej jedzenia na farmach.
Persowie
* 30% więcej przychodów z polowania
* produkcja rolna zmniejszona o 30%
* szybkość Słoni zwiększona o 50%
* wzrost szybkostrzelności Trirem o 50%
Szang (Chiny)
* Wieśniacy tańsi o 20%
* podwójna wytrzymałość murów
* redukcja początkowych zasobów żywności o 40 sztuk
Yamato (Japonia)
* jednostki konne (Horse Archer, Scout, Cavalry, Heavy Cavalry, Cataphract) tańsze o 25%
* szybkość Wieśniaków zwiększona o 30%
* +30% do wytrzymałości statków
Choson (Korea)
* dodatkowe 80 punktów wytrzymałości dla Legionisty i Long Swordsman'a
* zwiększenie zasięgu wież do 2 punkty,
* koszt Kapłanów zmniejszony do 80 złota
Rzymianie
* budynki tańsze o 15% (nie dotyczy murów i cudu świata)
* wieże tańsze o 50%
* częstotliwość ataku Swordsman'a zwiększona o 33%
Kartagińczycy
* Transportowce szybsze o 50%
* 25% więcej obrażeń powodowanych przez Galery ogniowe
* Wytrzymałość jednostek akademickich i Słoni zwiększona o 25%
Palmyra
* brak dodatkowych kosztów przy płaceniu trybutu
* handel dostarcza podwójną ilość złota
* Wieśniacy drożsi o 50% przy jednoczesnym zaimpletowaniu jednego punktu obrony i zwiększeniu efektywności przy gromadzeniu surowców o 20%
* Jeźdzcy na wielbłądach poruszają się o 25% szybciej
Macedończycy
* +2 do obrony przeciwko łucznikom dla jednostek z akademii
* poszerzenie pola widzenia o 2 kwadraty dla walczących wręcz
* jednostki z warsztatu tańsze o 50%
* poczwórna odporność wszystkich jednostek na konwersję księży(brak możliwości budowy temple).
GG: 3409126